⇒ 25 ნოემბერს გორის მუნიციპალიტეტის ხიდისთავის საჯარო სკოლის დირექტორმა, მიმოზა ღოლიჯაშვილმა (ახლა უკვე ყოფილმა დირექტორმა), სოციალურ ქსელში გამოაქვეყნა ვრცელი სტატუსი, რომელიც მის ექვსწლიან მოღვაწეობას შეეხო – რა გაკეთდა ხიდისთავის საჯარო სკოლაში მისი დირექტორობის პერიოდში. გთავაზობთ ამ სტატუსს უცვლელად, რადგან საზოგადოებას კიდევ ერთხელ გვინდა შევახსენოთ განთავისუფლებული დირექტორის საკმაოდ ვრცელი ჩამონათვალი, რომელიც, რა თქმა უნდა, დაუღალავი შრომის, პროფესიონალიზმისა და და მონდომების შედეგია. თუმცა, როგორც ჩანს, დირექტორობის უფლებამოსილების შეწყვეტისას, ასეთ შედეგებს სამინისტრო ნაკლებად ითვალისწინებს, რადგან ქალბატონი მიმოზა იმ დირექტორების სიაში აღმოჩნდა, რომელებსაც მოვალეობის შემსრულებლად მუშაობის უფლება არ მიეცათ. მაშინ, რას ეფუძნება გადაწყვეტილება – რომელი დირექტორი გააგრძელებს მოვალეობის შესრულებას და რომელი არა, ამაზე, ცოტა მოგვიანებით, თავად მიმოზა ღოლეჯაშვილთან ვისაუბრებთ, მანამდე კი უცვლელად გთავაზობთ 25 ნოემბერს დაწერილ სტატუსს.
„მინდა მოკლედ გითხრათ, რისი გაკეთება შევძელით, ყველამ ერთად, 6 წლის განმავლობაში:
მაღალკვალიფიციური და პროფესიულ ზრდაზე ორიენტირებული კადრი არის სკოლის ერთ-ერთი ძლიერი მხარე:
?✔️ 2020 წლის მონაცემებით, სკოლაში 1 მენტორია, 5 წამყვანი (1 მასწავლებელი წამყვანის სტატუსის მოლოდინშია), 24 უფროსია, ხოლო 2 პრაქტიკოსი მასწავლებელია;
?✔️ 2017 წლის „მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს“ ფინალისტია ჩვენი სკოლის ბიოლოგიის მასწავლებელი თეა ნონიკაშვილი, რომელიც, ასევე, მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ცენტრის მიერ ორგანიზებულ კონკურსში, 2019 წლის საუკეთესო ბიოლოგიის მასწავლებლად დასახელდა, საქართველოს მასშტაბით;
?✔️ 2019 წლის საუკეთესო ქიმიის მასწავლებლის ფინალისტთა შორის დასახელდა ჩვენი სკოლის ქიმიის მასწავლებელი თამარ მაისურაძე;
?✔️ დაწყებითი კლასების მასწავლებელი თეა საძაგლიშვილი ამაგდარი მასწავლებლის წოდების მფლობელია,რომელმაც ევროპის ფორუმზე (ქ. ლისაბონში), ნომინაციაში „ყველაზე ინოვაციური პროექტები“ მესამე ადგილი დაიკავა;
?✔️ 2016 წელს, ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი საქართველო „MILLENIUM“-ის მიერ, სკოლა სრულად იქნა რეაბილიტირებული (ამერიკელი ხალხის დახმარებით) და ამჟამად, სკოლაში შექმნილია უსაფრთხო, კომფორტული და დაცული გარემო;
?✔️ სკოლას აქვს უმაღლესი დონის საბუნებისმეტყველო ლაბორატორიული აღჭურვილობა, რომელიც სრული დატვირთვით მუშაობს და ხელმისაწვდომია სასკოლო საზოგადოებისთვის, ასევე:
?✔️ სპორტ დარბაზი;
?✔️ კეთილმოწყობილი რეკრეაციული ზონები სამივე სართულზე;
?✔️ კლასები აღჭურვილია თითოეული მოსწავლის საჭიროებებსა და მოთხოვნილებებზე მორგებული ინდივიდუალური ავეჯით;
?✔️ უმაღლესი დონის ტექნოლოგიების ლაბორატორია — 32 პერსონალური კომპიუტერი, 10 ნოუთბუქი, 8 პროექტორი, 2 „ჭკვიანი დაფა“;
?✔️ სკოლის მთელ ტერიტორიაზე ვრცელდება უკაბელო ინტერნეტი;
?✔️ 6 წლის განმავლობაში, სკოლა დაამთავრა 29 მედალოსანმა;
?✔️ „ჩემი პირველი კომპიუტერი“ საჩუქრად მიიღო 40-მდე მოსწავლემ;
?✔️ ამ ხნის მანძილზე „მშვიდობის კორპუსის“ 6 მოხალისეს ვუმასპინძლეთ, რამაც სკოლას დიდი გამოცდილება შესძინა;
?✔️ მშობელთა ჩართულობის გაზრდის მიზნით, მესამე წელია, სკოლაში შექმნილია „მხარდამჭერ მშობელთა კლუბი“ და, მათთან ერთად, უამრავი პროექტი განხორციელდა;
?✔️ სამი წელია, სკოლის თვითმმართველობის და მშობელთა ინიციატივით, ტარდება გამოფენა-გაყიდვა:
?✔️ 2018 წელი: დავეხმარეთ 5 გაჭირვებულ ოჯახს წინასაახალწლოდ;
?✔️ 2019 წელი: დავეხმარეთ 5 ავადმყოფ ბავშვს;
?✔️ 2020 წელი: სოციალურად დაუცველი 20 მოსწავლის ოჯახი ინტერნეტით აღჭურვის მოლოდინშია (ჩვენგან დამოუკიდებელი შეფერხების მიუხედავად, აუცილებლად შევძლებთ);
?✔️ 2016 წელს ჩემი, როგორც სკოლის ლიდერის და დირექტორის, ინიციატივითა და ხელშეწყობით, ჩვენი სკოლა ჩაერთო დაწყებითი განათლების პროექტ G-PRIED-ში, რომლის მთავარი მიზანი დაწყებით კლასებში კითხვისა და მათემატიკის უნარ-ჩვევების განვითარება, სწავლა-სწავლებაში ინოვაციების ხელშეწყობაა;
?✔️ მოსწავლეთა დაინტერესება პროფესიული განათლების მიმართულებით და მემორანდუმი ქ. გორის პროფესიულ კოლეჯ „განთიადთან“. პროექტში ჩართულები არიან მე-8 და მე-9 კლასების მოსწავლეები: 2017 წელს მათ შეისწავლეს სანტექნიკის, 2018 წელს – ჭრა-კერვის, 2019 წელს – სტილისტობის პროფესიის მნიშვნელოვანი და ძირითადი ელემენტები. სკოლა აღიჭურვა საჭირო ხელსაწყოებითა და მასალებით.(პროექტი დღემდე მდგრადია);
?✔️ არაფორმალური განათლების გაძლიერება და ამ მიმართულებით სკოლაში პროექტებით სწავლების დანერგვა STEM-ის საგნებში, კერძოდ, საბუნებისმეტყველო მეცნიერების მიმართულებით, რამაც ხელი შეუწყო მოსწავლეებში 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებას. ყოველწლიურად, ჩვენი სკოლის კურსდამთავრებულები ირჩევენ ბიოლოგიის, ქიმიკოსის, ექიმის პროფესიას;
?✔️ ბიოლოგიის, ქიმიის და ფიზიკის მასწავლებლების ხელმძღვანელობით, ჩამოყალიბდა არაფორმალური კლუბები: „ბიო კლუბი“, „ჯანსაღი ცხოვრების კლუბი“, „ფიზიკის კლუბი“, „ქიმიის კლუბი“. ვთანამშრომლობთ მეზობელ სკოლებთან, ვუზიარებთ გამოცდილებას;
?✔️ არაფორმალურ საქველმოქმედო ჰუმანიტარული ცენტრის — ორგანიზაცია „აფხაზეთთან“ თანამშრომლობით, ვმონაწილეობდით კონფერენციებში, სხვადასხვა ღონისძიებებსა და კონკურსებში;
?✔️ შექმნილია კლუბი #იკითხეთბევრი;
?✔️ კოალიციის „განათლება ყველასათვის-საქართველო“ მიერ, საუკეთესო პედაგოგიური პრაქტიკის განვითარებისა და გაზიარების მიზნით, გამოცხადებულ საგრანტო კონკურსში (17460 ლარი), რომელიც მასწავლებლის ეროვნული ჯილდოს 2017 წლის საუკეთესო ათეულისთვის გამოცხადდა, გამარჯვება მოიპოვა ხიდისთავის საჯარო სკოლის ბიოლოგიის მასწავლებელმა, თეა ნონიკაშვილმა პროექტით – „გახდი აღმომჩენი“. პროექტში ჩართული იყვნენ ქიმიისა და ფიზიკის მასწავლებლები, ატენის, ქვახვრელისა და უფლისციხის სკოლები, ასევე, საზღვრისპირა სოფლების სკოლების მოსწავლეები და მასწავლებლები;
?✔️ ორგანიზაცია CENN-ის მიერ გამოცხადებულ კონკურსში ორჯერ მოვიპოვეთ პირველი ადგილი, საქართველოს მასშტაბით:
✔️2018 წელს – 2500კგ მაკულატურა;
✔️ 2019 წელს – 3000კგ მაკულატურა.
✔️ გამარჯვებული 10 მოსწავლე დაჯილდოვდა „მწვანე ბანაკის“ სასწავლო-შემეცნებითი საგზურით, სადაც მოსწავლეებმა არაფორმალურ გარემოში, აიმაღლეს ცოდნა ნარჩენების გადამუშავების, დახარისხების, გამოყენების კუთხით. სკოლას საჩუქრად გადმოეცა წიგნების მაღაზია „ბიბლუსის“ სასაჩუქრე ბარათები, რომელიც გამოვიყენეთ სკოლის ბიბლიოთეკის წიგნადი ფონდის გასამდიდრებლად. პროექტი მდგრადია, სკოლაში განლაგებულია სპეციალური ყუთები მაკულატურისთვის და სისტემატურად ხდება შეგროვება;
?✔️ 2018 წელს სკოლამ მონაწილეობა მიიღო ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი-საქართველოს მიერ გამოცხადებულ კონკურსში – #მოვუაროთსკოლას, რომლის მიზანი იყო საჯარო სკოლების მოვლა-პატრონობის, სკოლაზე ზრუნვის, მისი დასუფთავების, მოწესრიგებისა და მოვლის პასუხისმგელობის გაზიარება, ამ მიმართულებით, საქართველოში არსებული საუკეთესო პრაქტიკის გავრცობა-პოპულარიზაცია. კონკურსში ჩვენ მიერ წარმოდგენილმა სკოლის მოვლა-პატრონობის კონცეფციამ და განხორციელებულმა აქტივობებმა პირველი ადგილი და საჩუქრად „ჭკვიანი დაფა“ მოგვიტანა;
?✔️ სკოლა აქტიურად იყო ჩართული „თავისუფალი გაკვეთილების პროგრამაში“, რომელიც ხორციელდებოდა განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს მხარდაჭერით. პროექტის ფარგლებში, ჩამოყალიბდა კლუბები: „კინო სკოლაში“, „ვირჩევ სიმღერას“, „ჩემი სკოლის ეზო“ და „მინი-ფეხბურთის კლუბი“, რომლებიც დღემდე მდგრადია;
?✔️ სკოლა არის პროექტის – „ახალი სკოლის მოდელის“ განმახორციელებელი, რაც გულისხმობს სკოლის ავტონომიურ ქმედებას, საჭიროებების გათვალისწინებით სასკოლო კურიკულუმის შექმნას და მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის დაგეგმვასა და განხორციელებას;
ჩემი ხიდისთავის სკოლა, ჩემი მშობლიური სახლია… ჩემთვის ესაა ადგილი, სადაც უყვართ და იღებენ ბავშვს, მიუხედავად მისი ქცევისა და აკადემიური მოსწრებისა… ესაა ადგილი, სადაც სიკეთის კეთებას, სიყვარულსა და ადამიანობას სწავლობენ… ესაა ადგილი, სადაც დაცულია სიტყვის თავისუფლება… და ესაა საყვარელი ადგილი ყველასათვის…
P.S. სულ მცირედი წვლილი თუ მაინც მიმიძღვის ხიდისთავის საჯარო სკოლის წარმატებებში, ბედნიერი ვარ და მადლობა ამ 6 წლისთვის ყველას: ჩემს უსაყვარლეს მოსწავლეებს და ყველაზე ერთგულ მშობლებს! ჩემს უმაგრეს გუნდს! საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს და ინფრასტრუქტურის სააგენტოს; გორის საგანმანათლებლო რესურსცენტრს; ათასწლეულის გამოწვევის ფონდ-საქართველოს; განათლება ყველასათვის – საქართველოს; არასამთავრობო ორგანიზაცია „აფხაზეთს“; მშობლები განათლებისთვის Parents for Education; სამოქალაქო განათლება ყველასთვის; ორგანიზაცია CENN-ს; პროფესიულ კოლეჯს „განთიადი“; პარტნიორ სკოლებს – ატენის, უფლისციხის, ქვახვრელის საჯარო სკოლებს; მადლობა ჩემს თემს, ჩემს ხიდისთაველებს მუდმივი მხარდაჭერისთვის! და კიდევ, ჩვენთან კედლებიც „ლაპარაკობენ“ და ძალიან საინტერესო ამბებს ყვებიან.“
დღემდე გაურკვეველია, რას იკვლევდნენ ან რა გამოიკვლიეს
ინტერვიუ მიმოზა ღოლიჯაშვილათან ???
➡️ ქალბატონო მიმოზა, ამდენი წარმატების მიუხედავად, თქვენ აღმოჩნდით, ასე ვთქვათ, არაპრივილეგირებულ დრექტორთა ჩამონათვალში – გორის მუნიციპალიტეტის 40 დირექტორიდან, რომლებსაც ვადის გასვლის გამო უფლებამოსილება შეუჩერდათ, 34 დირექტორი გადანიშნეს და აგრძელებენ დირექტორის მოვალეობის შესრულებას, 6 დირექტორს, მათ შორის თქვენ, სამინისტრომ ეს შესაძლებლობა არ მოგცათ. როგორ აფასებთ მოვლენებს, რა გახდა იმის საფუძველი, რომ თქვენ და დანარჩენმა დირექტორებმა ისე დატოვეთ დაკავებული თანამდებობა, რომ სამინისტროდან ამის შესახებ არანაირი განმარტება არ მიგიღიათ. რას ფიქრობთ, რატომ არ დაინიშნეთ მოვალეობის შემსრულებლად?
➡️ როგორც თქვენ ახსენეთ ჩვენს მუნიციპალიტეტში შემავალი 40 სკოლის დირექტორს, კანონმდებლობით, ამოეწურა 6-წლიანი ხელშეკრულების ვადა. შესაბამისად, სამინისტროში გავაგზავნეთ განცხადება მოვალეობის შემსრულებლად გადაყვანასთან დაკავშირებით. 40-დან 34-მა დირექტორმა სამ დღეში მიიღო პასუხი, რომ ყოველგვარი კვლევა-ძიებისა და ახსნა-განმარტების გარეშე გააგრძელებდნენ დირექტორის მოვალეობის შესრულებას. დანარჩენებს, ანუ 6 დირექტორს ზუსტად ერთი თვე და 3 დღე დაგვჭირდა პასუხის ლოდინი. ამ დროის გასვლის შემდეგ კი მივიღეთ პასუხი, სადაც ეწერა, რომ ჩვენ შეგვიძლია გავაგრძელოთ პედაგოგიური მოღვაწეობა და მონაწილეობა მივიღოთ დირექტორების კონკურსში, როცა გამოცხადდება. მაგრამ რატომ, რა გახდა ამის მიზეზი, ამაზე არავინ არაფერი გვითხრა. ეს იყო შოკი, რადგან ამის არანაირი პირობა არ არსებობდა, რაღაც წინაპირობა ხომ უნდა ყოფილიყო იმისთვის, რომ ასეთი გადაწყვეტილების მისაღებად დისკრეციული უფლება გამოეყენებინათ. აქვე მინდა აღვნიშნო, რომ თავის დროზე კანონში დისკრეციული უფლების გამოყენება არასწორად იყო ჩადებული იმიტომ, რომ ნებისმიერი ადამიანი იმსახურებს, როცა მას სამსახურიდან უშვებ, არგუმენტირებულად იცოდეს მიზეზი, საფუძველი, თუნდაც, სუფთა ადამიანური ფაქტორის გათვალისწინებით. სიტყვა რომ აღარ გავაგრძელო, ჩემთვის სრულიად გაუგებარია, რატომ გამოიყენა სამინისტრომ დისკრეციული უფლება ჩემთან მიმართებაში. გაუგებარია, რადგან ამის წინაპირობა არ არსებობდა. თქვენ რომ წაიკითხოთ ჩემი დირექტორობის პერიოდის საქმიანობის მოკლე ანგარიში, რომელიც სოციალურ ქსელში გამოვაქვეყნე, ამაში დამეთანხმებით. გულწრფელად გეტყვით, 6-წლიანი შრომის სრულყოფილად წარმოჩენა ამ ანგარიშშიც სრულად ვერ შევძელი, კიდევ უამრავი აქტივობა და შრომაა ამ ანგარიშის მიღმა, რომელიც ჩემს გუნდთან და მოსწავლეებთან ერთად გავწიე. როცა ასეთი წინაპირობაა, როცა გაქვს უმაღლესი შეფასება და კმაყოფილი გყავს სასკოლო საზოგადოება — მუშაობ მათთვის და შენთვის პრიორიტეტი, პირველ რიგში, არის მოსწავლე, ბუნებრივია, ასეთ გადაწყვეტილებას არც ელი და ვერც ეგუები. ხიდისთავის სკოლაში, ჩემი დირექტორობის პერიოდში, შექმნილი იყო გარემო, სადაც მოსწავლეები მაქსიმალურად ახდენდნენ საკუთარი შესაძლებლობების რეალიზებას, მათი ინტერესები ყველგან და ყველაფერში იყო გათვალისწინებული – ჰქონდათ თავისუფალი სივრცე და სკოლაში გამჭვირვალე პროცესები მიმდინარეობდა. ლოგიკურად ჩნდება კითხვა, მაშინ რატომ? სამინისტრო პასუხის დაყოვნების მიზეზად იმას ასახელებდა, რომ განცხადება ისევ კვლევის საგანი იყო, დღემდე გაურკვეველია, რას იკვლევდნენ ან რა გამოიკვლიეს?
➡️ გეთანხმებით, ცოტა უცნაურია ამდენი პროექტის განხორციელების ფონზე, როცა სკოლა, სწორედ თქვენი დირექტორობის პერიოდის მიღწევებით, ერთ-ერთია გამორჩეულ სკოლათა შორის, თქვენ მოვალეობის შემსრულებლად არ გნიშნავენ. ამას ისიც ემატება, რომ შემოდგომაზე „სკოლის ლიდერობის კონკურსში“ საკმაოდ კომპეტენტურმა ჟიურიმ ფინალისტებს შორის დაგასახელათ, რაც, თავისთავად, გამორჩეული ლიდერობის და მაღალი პროფესიონალიზმის გარეშე ვერ მოხდებოდა. მაშინ რასთან გვაქვს საქმე? რას ფიქრობთ?
➡️ უხერხულია საკუთარ მიღწევებზე საუბარი, მაგრამ მაინც მიწევს. გეთანხმებით, ლიდერობის კონკურსში, 17-კაციანმა საკმაოდ კომპეტენტურმა და მრავალფეროვანმა ჟიურიმ, მონაწილეებს შორის, 10 საუკეთესო სკოლის დირექტორი შეარჩია. საკმაოდ სერიოზული კონკურსი იყო, რომელიც ხუთი ეტაპისგან შედგებოდა. ერთ-ერთ ეტაპზე, ორი დღის განმავლობაში, საერთაშორისო დონის გერმანელი ექსპერტი გვაკვირდებოდა. როცა ჟიურის გადაწყვეტილება გამოცხადდა და ფინალისტებში დამასახელეს, უზომოდ ბედნიერი ვიყავი – ფინალში წარმოვადგენდი შიდა ქართლს, ჩემს ხიდისთავის სკოლას. საუკეთესო ათეულში რომ ვიყავი, ძალიან საამაყო იყო და, რა თქმა უნდა, ეს წარმატება მხოლოდ მე არ მეკუთვნოდა, ეს ყველაფერი ჩემს თემთან და სკოლასთან ერთად შევძელი. ცხადია, მარტო ამას ვერ გავაკეთებდი. კონკურსის მიზანიც ეს იყო — სკოლის დირექტორის პროფესიის პოპულარიზება და საუკეთესო პრაქტიკის ჩვენება/გაზიარება სხვა, დანარჩენი სკოლებისთვის. როცა ასეთი პროცესების მონაწილე ხარ, ბუნებრივია, გაუგებარია, რატომ იყენებენ დისკრეციულ უფლებას იმისთვის, რომ არ გადაგიყვანონ მოვალეობის შემსრულებლის პოზიციაზე, შემდგომ არჩევნებამდე. სწორედ ეს კითხვა აქვს სასკოლო საზოგადოებასაც სამინისტროსთან, მინისტრთან. წერილი გაგზავნილია და ველით პასუხს. ეს კითხვა აქვს სოფელსაც, 210-მდე მშობლის ხელმოწერაა მოთხოვნაზე — პასუხი გაგვცეს სამინისტრომ, რატომ მიიღო ასეთი გადაწყვეტილება. იმედია, წერილის გაგზავნიდან, ათი სამუშაო დღის განმავლობაში სამინისტრო გვიპასუხებს.
➡️ რა მოლოდინი გაქვთ?
➡️ რაც შეეხება მოლოდინს, მე მაინც ოპტიმისტი ადამიანი ვარ და მჯერა (ყოველ შემთხვევაში, მინდა დავიჯერო), რომ გადაიხედება გადაწყვეტილება და რაღაც შეიცვლება. აქვე მინდა გითხრათ, რომ მარტო მე არ ვარ ასეთი პრობლემის პირისპირ, ანალოგიურ მდგომარეობაში, ქვეყნის მასშტაბით, ბევრი დირექტორი აღმოჩნდა. ბუნებრივია, ეს ადამიანებიც ითხოვენ პასუხს და ყველას ერთი კითხვა გვაქვს: რატომ არ მოხდა ჩვენი გადანიშვნა?
მინდა ისიც გითხრათ, რომ პანდემიის პერიოდში, უკიდურესად მძიმე ეკონომიკური სიტუაციის დროს, სკოლები ურთულესი გამოწვევების პირისპირ აღმოჩნდნენ — ონლაინ სწავლება სერიოზული გამოწვევაა. თუ ამ სირთულესაც გავითვალისწინებთ, კიდევ უფრო გაუგებარი ხდება სამინისტროს გადაწყვეტილება, რომლითაც სკოლას აცლი საძირკველს — სკოლის წარმატების საწინდარი და მთავარი საყრდენი ხომ კარგი მენეჯერი და, პირველ რიგში, კარგი საგანმანათლებლო ლიდერია. ეს ნამდვილად ასეა, თუმცა, შეიძლება ამაზე ვიდავოთ, მაგრამ სკოლის წარმატება, დიდწილად, მაინც მის ხელმძღვანელზეა დამოკიდებული.
➡️ როგორ ფიქრობთ, შექმნილი ვითარება რა გავლენას მოახდენს სკოლაზე – მასწავლებლებზე, მოსწავლეებზე? რა ბედი ელის თქვენ მიერ დაწყებულ პროექტებს?
➡️ პირველ რიგში, ეს მოსწავლეების დემოტივაციასა და უნდობლობას გამოიწვევს. ბუნებრივია, მათაც უჩნდებათ კითხვები… ჩემს მოსწავლეებს და მშობლებს ისეთივე უსამართლობის განცდა აქვთ, როგორც მე. ვცდილობ, ბავშვებთან ამ ფაქტზე არ ვიასუბრო, თუმცა, გამუდმებით მწერენ პირადში და ძალიან გულდაწყვეტილები არიან. ისინიც მოლოდინის რეჟიმში არიან და ფიქრობენ, რომ რაღაც შეიცვლება. მე კი, სკოლაში ვრჩები მასწავლებლად (კანონის თანახმად, 10 საათის ჩატარების უფლება მაქვს) და ვაგრძელებ გაკვეთილებს. ამის გარდა, ძალიან ბევრი პროექტის განხორციელება მქონდა დაგეგმილი, მაგრამ პანდემიამაც შეგვიშალა ხელი. ნაწილის განხორციელებას, ალბათ, მაინც შევძლებთ. წინა კვირას დავრეგისტრირდით, მე და ჩემი მოსწავლეები (ხომ გითხარით, ოპტიმისტი ადამიანი ვარ და არ ვფიქრობ, რომ ამით ყველაფერი დასრულდა) პროქტზე „ნიკო კეცხოველი 2021“. ჩემთვის უმთავრესი ჩემი მოსწავლეები არიან და, შესაბამისად, მათ ღალატს არ ვაპირებ. მართალია, იმედგაცრუებული და განაწყენებული, მაგრამ მაინც მათ გვერდით ვარ. ასევე, დიდი მოლოდინი გვაქვს მეორე პროექტის, რომელიც გასულ წელს, როგორც სამოქალაქო განათლების მასწავლებელმა, მოსწავლეების ჯგუფთან ერთად, ევროპის უნივერსიტეტის მიერ გამოცხადებული საგრანტო კონკურსისთვის — „შენი იდეა შენს სკოლას“ (მოიგე შენი სკოლისთვის 20 ათასი ლარი) დავწერე. უკვე ფინალში ვართ და სამ რჩეულ პროექტს შორის დავსახელდით. იმედია, ჩემი დირექტორობიდან გათავისუფლების ფაქტორი ხელს არ შეგვიშლის და გავიმარჯვებთ.
➡️ თუ სამინისტრო გადაწყვეტილებას არ შეცვლის, აპირებთ თუ არა დირექტორების შესარჩევ კონკურსში მონაწილეობას?
➡️ გულწრფელად გეტყვით, ამ ეტაპზე, უფრო მეტად მობილიზება და დამშვიდება მჭირდება. ამის შემდეგ მივიღებ გადაწყვეტილებას, რას ვიზამ მომავალში – ჩავერთვები თუ არა დირექტორების შესარჩევ კონკურსში.
ლალი ჯელაძე