სტატისტიკური ანალიზი საგნების მიხედვით
ქართული ენა და ლიტერატურა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 60
| ვარიანტი | აბიტურიენტთა რაოდენობა | ზღვარი გადალახა | საშუალო ქულა | საშუალო სირთულე | გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა | 
| I | 7951 | 7621 (95.85%) | 37.12 | 61.86 | 60 (17) | 
| II | 7830 | 7499 (95.77%) | 37.77 | 62.95 | 60 (29) | 
| III | 7987 | 7668 (96.01%) | 37.62 | 62.70 | 60 (10) | 
| IV | 7861 | 7526 (95.74%) | 36.32 | 60.54 | 60 (18) | 
| V | 7966 | 7591 (95.29%) | 38.01 | 63.36 | 60 (10) | 
| VI | 5 | 5 (100%) | 41.40 | 69.00 | 57 (1) | 
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 15 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 95.73 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 4.27 % -მა.

ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა
| ინტერვალი | სიხშირე | 
| (0;10] | 229 | 
| (10;20] | 641 | 
| (20;30] | 1330 | 
| (30;40] | 2286 | 
| (40;50] | 2360 | 
| (50;60] | 1105 | 
 
 
| ინტერვალი | სიხშირე | 
| (0;10] | 203 | 
| (10;20] | 500 | 
| (20;30] | 1249 | 
| (30;40] | 2347 | 
| (40;50] | 2454 | 
| (50;60] | 1077 | 
 
 
| ინტერვალი | სიხშირე | 
| (0;10] | 183 | 
| (10;20] | 451 | 
| (20;30] | 1247 | 
| (30;40] | 2628 | 
| (40;50] | 2553 | 
| (50;60] | 925 | 
 
 
| ინტერვალი | სიხშირე | 
| (0;10] | 247 | 
| (10;20] | 583 | 
| (20;30] | 1444 | 
| (30;40] | 2464 | 
| (40;50] | 2277 | 
| (50;60] | 846 | 
 
 
| ინტერვალი | სიხშირე | 
| (0;10] | 173 | 
| (10;20] | 486 | 
| (20;30] | 1163 | 
| (30;40] | 2546 | 
| (40;50] | 2534 | 
| (50;60] | 1064 | 
 
 
| ინტერვალი | სიხშირე | 
| (0;10] | 0 | 
| (10;20] | 0 | 
| (20;30] | 1 | 
| (30;40] | 2 | 
| (40;50] | 0 | 
| (50;60] | 2 | 
 
 
 
ზოგადი უნარები (სომხურ ენაზე)
ტესტის მაქსიმალური ქულა 80
| ვარიანტი | აბიტურიენტთა რაოდენობა | ზღვარი გადალახა | საშუალო ქულა | საშუალო სირთულე | გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა | 
| I | 627 | 500 (79.74%) | 38.95 | 48.69 | 74 (1) | 
| II | 1 | 1 (100%) | 41.00 | 51.25 | 41 (1) | 
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 24 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 79.78 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 20.22 % -მა.

ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა
| ინტერვალი | სიხშირე | 
| (0;13] | 3 | 
| (13;26] | 156 | 
| (26;39] | 199 | 
| (39;52] | 132 | 
| (52;65] | 112 | 
| (65;80] | 25 | 
 
 
| ინტერვალი | სიხშირე | 
| (0;13] | 0 | 
| (13;26] | 0 | 
| (26;39] | 0 | 
| (39;52] | 1 | 
| (52;65] | 0 | 
| (65;80] | 0 | 
 
 
 
ზოგადი უნარები (აზერბაიჯანულ ენაზე)
ტესტის მაქსიმალური ქულა 80
| ვარიანტი | აბიტურიენტთა რაოდენობა | ზღვარი გადალახა | საშუალო ქულა | საშუალო სირთულე | გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა | 
| I | 2601 | 1753 (67.4%) | 33.08 | 41.35 | 74 (1) | 
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 24 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 67.4 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 32.6 % -მა.

ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა
| ინტერვალი | სიხშირე | 
| (0;13] | 71 | 
| (13;26] | 933 | 
| (26;39] | 824 | 
| (39;52] | 495 | 
| (52;65] | 231 | 
| (65;80] | 47 | 
 
 
 
ინგლისური ენა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 70
| ვარიანტი | აბიტურიენტთა რაოდენობა | ზღვარი გადალახა | საშუალო ქულა | საშუალო სირთულე | გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა | 
| I | 7639 | 7313 (95.73%) | 45.91 | 65.59 | 70 (222) | 
| II | 7534 | 7198 (95.54%) | 45.27 | 64.67 | 70 (200) | 
| III | 7583 | 7204 (95%) | 46.41 | 66.31 | 70 (230) | 
| IV | 7527 | 7155 (95.06%) | 46.53 | 66.48 | 70 (224) | 
| V | 7616 | 7228 (94.91%) | 47.86 | 68.37 | 70 (228) | 
| VI | 5 | 5 (100%) | 55.40 | 79.14 | 70 (1) | 
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 14 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 95.25 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 4.75 % -მა.

ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა
| ინტერვალი | სიხშირე | 
| (0;11] | 162 | 
| (11;22] | 1262 | 
| (22;33] | 933 | 
| (33;44] | 843 | 
| (44;55] | 1093 | 
| (55;70] | 3346 | 
 
 
| ინტერვალი | სიხშირე | 
| (0;11] | 336 | 
| (11;22] | 1172 | 
| (22;33] | 846 | 
| (33;44] | 828 | 
| (44;55] | 1168 | 
| (55;70] | 3184 | 
 
 
| ინტერვალი | სიხშირე | 
| (0;11] | 213 | 
| (11;22] | 1105 | 
| (22;33] | 893 | 
| (33;44] | 867 | 
| (44;55] | 1162 | 
| (55;70] | 3343 | 
 
 
| ინტერვალი | სიხშირე | 
| (0;11] | 204 | 
| (11;22] | 1095 | 
| (22;33] | 872 | 
| (33;44] | 864 | 
| (44;55] | 1096 | 
| (55;70] | 3396 | 
 
 
| ინტერვალი | სიხშირე | 
| (0;11] | 178 | 
| (11;22] | 930 | 
| (22;33] | 863 | 
| (33;44] | 850 | 
| (44;55] | 1196 | 
| (55;70] | 3599 | 
 
 
| ინტერვალი | სიხშირე | 
| (0;11] | 0 | 
| (11;22] | 0 | 
| (22;33] | 0 | 
| (33;44] | 1 | 
| (44;55] | 1 | 
| (55;70] | 3 | 
 
 
 
რუსული ენა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 70
| ვარიანტი | აბიტურიენტთა რაოდენობა | ზღვარი გადალახა | საშუალო ქულა | საშუალო სირთულე | გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა | 
| I | 1329 | 1198 (90.14%) | 45.59 | 65.13 | 70 (14) | 
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 14 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 90.14 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 9.86 % -მა.

ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა
| ინტერვალი | სიხშირე | 
| (0;11] | 73 | 
| (11;22] | 155 | 
| (22;33] | 120 | 
| (33;44] | 176 | 
| (44;55] | 271 | 
| (55;70] | 534 | 
 
 
 
გერმანული ენა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 70
| ვარიანტი | აბიტურიენტთა რაოდენობა | ზღვარი გადალახა | საშუალო ქულა | საშუალო სირთულე | გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა | 
| I | 239 | 219 (91.63%) | 46.73 | 66.76 | 70 (7) | 
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 14 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 91.63 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 8.37 % -მა.

ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა
| ინტერვალი | სიხშირე | 
| (0;11] | 10 | 
| (11;22] | 28 | 
| (22;33] | 23 | 
| (33;44] | 29 | 
| (44;55] | 40 | 
| (55;70] | 109 | 
 
 
 
ფრანგული ენა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 70
| ვარიანტი | აბიტურიენტთა რაოდენობა | ზღვარი გადალახა | საშუალო ქულა | საშუალო სირთულე | გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა | 
| I | 36 | 33 (91.67%) | 40.5 | 57.86 | 61 (1) | 
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 14 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 91.67 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 8.33 % -მა.

ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა
| ინტერვალი | სიხშირე | 
| (0;11] | 1 | 
| (11;22] | 5 | 
| (22;33] | 7 | 
| (33;44] | 4 | 
| (44;55] | 15 | 
| (55;70] | 4 | 
 
 
 
მათემატიკა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 51
| ვარიანტი | აბიტურიენტთა რაოდენობა | ზღვარი გადალახა | საშუალო ქულა | საშუალო სირთულე | გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა | 
| I | 7892 | 7002 (88.72%) | 18.92 | 37.10 | 51 (6) | 
| II | 7873 | 6828 (86.73%) | 19.95 | 39.11 | 51 (22) | 
| III | 1 | 1 (100%) | 39.00 | 76.47 | 39 (1) | 
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 10.2 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 87.73 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 12.27 % -მა.

ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა
| ინტერვალი | სიხშირე | 
| (0;8] | 559 | 
| (8;16] | 3344 | 
| (16;24] | 2094 | 
| (24;32] | 1131 | 
| (32;40] | 493 | 
| (40;51] | 271 |