21 ნოემბერი, ხუთშაბათი, 2024

შექ­მე­ნი და­ვა­ლე­ბა 5 წუთ­ში NoleJ-ისა და AI-ის გა­მო­ყე­ნე­ბით

spot_img

მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის და მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი სას­წავ­ლო აქ­ტი­ვო­ბე­ბის შექ­მ­ნა შე­იძ­ლე­ბა რთუ­ლი და შრო­მა­ტე­ვა­დი ამო­ცა­ნა იყოს მას­წავ­ლებ­ლე­ბის­თ­ვის. თა­ნა­მედ­რო­ვე ტექ­ნო­ლო­გი­ე­ბი, რო­გო­რი­ცაა ხე­ლოვ­ნუ­რი ინ­ტე­ლექ­ტი (AI), გვთა­ვა­ზობს ახალ შე­საძ­ლებ­ლო­ბებს ამ პრო­ცე­სის ავ­ტო­მა­ტი­ზა­ცი­ი­სა და ოპ­ტი­მი­ზა­ცი­ის­თ­ვის. ერთ-ერ­თი ინ­ს­ტ­რუ­მენ­ტი, რო­მე­ლიც ამა­ში გვეხ­მა­რე­ბა, NoleJ პლატ­ფორ­მაა. მი­სი დახ­მა­რე­ბით თქვენ შე­გიძ­ლი­ათ შექ­მ­ნათ სა­გან­მა­ნათ­ლებ­ლო და­ვა­ლე­ბე­ბი სულ რამ­დე­ნი­მე წუთ­ში. ამ სტა­ტი­ა­ში გან­ვი­ხი­ლავთ, თუ რო­გორ შე­იძ­ლე­ბა ამის გა­კე­თე­ბა და რა უპი­რა­ტე­სო­ბებს იძ­ლე­ვა ასე­თი ხელ­საწყო­ე­ბი.

რა არის NoleJ?

NoleJ არის სას­წავ­ლო მა­სა­ლე­ბის შე­საქ­მ­ნე­ლი, მა­თი ორ­გა­ნი­ზე­ბი­სა და მარ­თ­ვის­თ­ვის პლატ­ფორ­მა. ის მას­წავ­ლებ­ლებს სთა­ვა­ზობს ფუნ­ქ­ცი­ე­ბის ფარ­თო სპექტრს, მათ შო­რის, ტეს­ტე­ბის, სა­ვარ­ჯი­შო­ე­ბი­სა და სას­წავ­ლო და­ვა­ლე­ბე­ბის ავ­ტო­მა­ტუ­რად შექ­მ­ნის ინ­ს­ტ­რუ­მენ­ტებს. ხე­ლოვ­ნუ­რი ინ­ტე­ლექ­ტის სის­ტე­მებ­თან ინ­ტეგ­რა­ცია სა­შუ­ა­ლე­ბას გაძ­ლევთ, სწრა­ფად შექ­მ­ნათ კონ­კ­რე­ტულ სა­გან­მა­ნათ­ლებ­ლო სა­ჭი­რო­ე­ბებ­ზე მორ­გე­ბუ­ლი კონ­ტენ­ტი.

NoleJ-ის გა­მო­ყე­ნე­ბის უპი­რა­ტე­სო­ბე­ბი

დრო­ის და­ზოგ­ვა: მას­წავ­ლებ­ლებს აღარ უწევთ სა­ა­თე­ბის და­ხარ­ჯ­ვა და­ვა­ლე­ბე­ბის ხე­ლით შე­საქ­მ­ნე­ლად. NoleJ-ით მათ შე­უძ­ლი­ათ, და­ა­ყე­ნონ და­ვა­ლე­ბის პა­რა­მეტ­რე­ბი და წუ­თებ­ში მი­ი­ღონ მზა მა­სა­ლა.

ადაპ­ტა­ცია: პლატ­ფორ­მა სა­შუ­ა­ლე­ბას გაძ­ლევთ, მო­არ­გოთ და­ვა­ლე­ბე­ბი მოს­წავ­ლე­თა მომ­ზა­დე­ბის დო­ნეს, რაც სას­წავ­ლო პრო­ცესს უფ­რო ეფექ­ტურს ხდის.

ფორ­მა­ტე­ბის მრა­ვალ­ფე­როვ­ნე­ბა: NoleJ მხარს უჭერს სხვა­დას­ხ­ვა ტი­პის და­ვა­ლე­ბე­ბის შექ­მ­ნას, ტეს­ტე­ბი­დან და ვიქ­ტო­რი­ნე­ბი­დან უფ­რო რთულ პრაქ­ტი­კულ სა­ვარ­ჯი­შო­ე­ბამ­დე.

ინ­ტეგ­რა­ცი­ის სი­მარ­ტი­ვე: პლატ­ფორ­მა ინ­ტეგ­რირ­დე­ბა სწავ­ლის მარ­თ­ვის სხვა სის­ტე­მებ­თან (LMS), რაც სას­წავ­ლო პრო­ცეს­ში და­ნერ­გ­ვას აად­ვი­ლებს.

რო­გორ შევ­ქ­მ­ნათ და­ვა­ლე­ბა 5 წუთ­ში?

NoleJ-ში და­ვა­ლე­ბის შექ­მ­ნა, ხე­ლოვ­ნუ­რი ინ­ტე­ლექ­ტის გა­მო­ყე­ნე­ბით, რამ­დე­ნი­მე მარ­ტი­ვი ნა­ბი­ჯის­გან შედ­გე­ბა:

♦ და­ვა­ლე­ბის ტი­პის შერ­ჩე­ვა: პირ­ველ ეტაპ­ზე უნ­და აირ­ჩი­ოთ და­ვა­ლე­ბის ტი­პი – ტეს­ტი, ესე, პრაქ­ტი­კუ­ლი სა­ვარ­ჯი­შო თუ სხვა ფორ­მა­ტი.

♦ თე­მი­სა და მიზ­ნის და­ზუს­ტე­ბა: შემ­დეგ მი­უ­თი­თეთ და­ვა­ლე­ბის თე­მა და მი­სი მი­ზა­ნი. ეს ეხ­მა­რე­ბა სის­ტე­მას, შექ­მ­ნას ში­ნა­არ­სი, რო­მე­ლიც სას­წავ­ლო მიზ­ნებს შე­ე­სა­ბა­მე­ბა.

♦ პა­რა­მეტ­რე­ბი: მას­წავ­ლებ­ლებს შე­უძ­ლი­ათ და­ა­ყე­ნონ სირ­თუ­ლის დო­ნე, საკ­ვან­ძო სიტყ­ვე­ბი და სხვა პა­რა­მეტ­რე­ბი, რა­თა და­ეხ­მა­რონ სის­ტე­მას, უკეთ გა­აც­ნო­ბი­ე­როს რა ში­ნა­არ­სია სა­ჭი­რო.

♦ ში­ნა­არ­სის, ანუ კონ­ტენ­ტის გე­ნე­რი­რე­ბა: ყვე­ლა მო­ნა­ცე­მის შეყ­ვა­ნის შემ­დეგ, AI აანა­ლი­ზებს ინ­ფორ­მა­ცი­ას და ქმნის და­ვა­ლე­ბას. ამას შე­იძ­ლე­ბა მხო­ლოდ რამ­დე­ნი­მე წა­მი დას­ჭირ­დეს.

♦ რე­დაქ­ტი­რე­ბა და დას­რუ­ლე­ბა: შე­საძ­ლე­ბე­ლია მი­ღე­ბუ­ლი და­ვა­ლე­ბის ნახ­ვა, სა­ჭი­რო­ე­ბის შემ­თხ­ვე­ვა­ში – და­ზუს­ტე­ბა და სას­წავ­ლო პრო­ცეს­ში გა­მო­ყე­ნე­ბა.

სა­გან­ში სა­მო­ქა­ლა­ქო გა­ნათ­ლე­ბა (მო­ქა­ლა­ქეო­ბა), NoleJ-ის და AI-ის გა­მო­ყე­ნე­ბით, და­ვა­ლე­ბის შექ­მ­ნის მა­გა­ლი­თი

და­ვუშ­ვათ, მას­წავ­ლე­ბელ­მა სა­ბა­ზო სა­ფე­ხუ­რის მოს­წავ­ლე­ე­ბის­თ­ვის უნ­და შექ­მ­ნას და­ვა­ლე­ბა, თე­მა­ზე – „მო­ქა­ლა­ქის უფ­ლე­ბე­ბი და მო­ვა­ლე­ო­ბე­ბი“. მო­დი, შევ­ხე­დოთ, თუ რო­გორ შე­იძ­ლე­ბა ამის გა­კე­თე­ბა NoleJ პლატ­ფორ­მის გა­მო­ყე­ნე­ბით, რამ­დე­ნი­მე მარ­ტი­ვი ნა­ბი­ჯის შემ­დეგ.

  1. სა­მუ­შა­ოს ტი­პის შერ­ჩე­ვა

NoleJ პლატ­ფორ­მა­ზე მას­წავ­ლე­ბე­ლი ირ­ჩევს და­ვა­ლე­ბის ტიპს – „მრა­ვალ­ჯე­რა­დი არ­ჩე­ვა­ნის ტეს­ტი“. ეს ფორ­მა­ტი ამოწ­მებს სტუ­დენ­ტე­ბის ცოდ­ნას თე­მის ძი­რი­თა­დი ას­პექ­ტე­ბის შე­სა­ხებ.

  1. თე­მი­სა და მიზ­ნის და­ზუს­ტე­ბა

და­ვა­ლე­ბის თე­მა: „მო­ქა­ლა­ქის უფ­ლე­ბე­ბი და მო­ვა­ლე­ო­ბე­ბი დე­მოკ­რა­ტი­ულ სა­ხელ­მ­წი­ფო­ში“. და­ვა­ლე­ბის მი­ზა­ნია მო­ქა­ლა­ქის კონ­ს­ტი­ტუ­ცი­უ­რი უფ­ლე­ბე­ბი­სა და მო­ვა­ლე­ო­ბე­ბის შე­სა­ხებ მოს­წავ­ლე­თა ცოდ­ნის შე­მოწ­მე­ბა, ასე­ვე, სა­ზო­გა­დო­ე­ბი­სა და სა­ხელ­მ­წი­ფოს წი­ნა­შე მო­ქა­ლა­ქის პა­სუ­ხის­მ­გებ­ლო­ბის გა­აზ­რე­ბა.

  1. სა­მუ­შაო პა­რა­მეტ­რე­ბის და­ყე­ნე­ბა

მას­წავ­ლე­ბე­ლი გან­საზღ­ვ­რავს შემ­დეგ პა­რა­მეტ­რებს:

სირ­თუ­ლის დო­ნე: სა­შუ­ა­ლო.

საკ­ვან­ძო სიტყ­ვე­ბი: „ადა­მი­ა­ნის უფ­ლე­ბე­ბი“, „მო­ქა­ლა­ქე­თა მო­ვა­ლე­ო­ბე­ბი“, „კონ­ს­ტი­ტუ­ცია“, „დე­მოკ­რა­ტია“, „პა­სუ­ხის­მ­გებ­ლო­ბა“.

კითხ­ვე­ბის რა­ო­დე­ნო­ბა: 10.

  1. კონ­ტენ­ტის გე­ნე­რი­რე­ბა ხე­ლოვ­ნუ­რი ინ­ტე­ლექ­ტის გა­მო­ყე­ნე­ბით

შეყ­ვა­ნის მო­ნა­ცე­მებ­ზე დაყ­რ­დ­ნო­ბით, NoleJ ქმნის ტეს­ტის კითხ­ვებს. აქ მო­ცე­მუ­ლია მი­ღე­ბუ­ლი კითხ­ვე­ბის მა­გა­ლი­თი:

კითხ­ვა: ჩა­მოთ­ვ­ლილ­თა­გან რო­მე­ლი უფ­ლე­ბაა მო­ქა­ლა­ქის კონ­ს­ტი­ტუ­ცი­უ­რი უფ­ლე­ბა?

ა) დას­ვე­ნე­ბის უფ­ლე­ბა

ბ) სატ­რან­ს­პორ­ტო სა­შუ­ა­ლე­ბის მარ­თ­ვის უფ­ლე­ბა

გ) უძ­რა­ვი ქო­ნე­ბის ფლო­ბის უფ­ლე­ბა

დ) გა­ნათ­ლე­ბის უფ­ლე­ბა

სწო­რი პა­სუ­ხი: დ) გა­ნათ­ლე­ბის უფ­ლე­ბა

კითხ­ვა: მო­ქა­ლა­ქის რო­მე­ლი მო­ვა­ლე­ო­ბაა გა­წე­რი­ლი კონ­ს­ტი­ტუ­ცი­ა­ში?

ა) მო­ხა­ლი­სე­ობ­რივ საქ­მი­ა­ნო­ბა­ში მო­ნა­წი­ლე­ო­ბა

ბ) გა­და­სა­ხა­დე­ბის გა­დახ­და

გ) არ­ჩევ­ნებ­ზე ხმის მი­ცე­მა

დ) ახ­ლობ­ლებ­ზე ზრუნ­ვა

სწო­რი პა­სუ­ხი: ბ) გა­და­სა­ხა­დე­ბის გა­დახ­და

კითხ­ვა: ჩა­მოთ­ვ­ლილ­თა­გან რო­მე­ლია მო­ქა­ლა­ქის უფ­ლე­ბე­ბის შეზღუდ­ვის მა­გა­ლი­თი დე­მოკ­რა­ტი­ულ სა­ხელ­მ­წი­ფო­ში?

ა) მშვი­დო­ბი­ა­ნი აქ­ცი­ე­ბის გა­მარ­თ­ვის აკ­რ­ძალ­ვა

ბ) სა­ვალ­დე­ბუ­ლო სა­შუ­ა­ლო გა­ნათ­ლე­ბა

გ) სა­ნი­ტა­რი­უ­ლი სტან­დარ­ტე­ბის დაც­ვა

დ) სა­გა­და­სა­ხა­დო შე­ღა­ვა­თე­ბი ბავ­შ­ვე­ბი­ა­ნი ოჯა­ხე­ბის­თ­ვის

სწო­რი პა­სუ­ხი: ა) მშვი­დო­ბი­ა­ნი აქ­ცი­ე­ბის გა­მარ­თ­ვის აკ­რ­ძალ­ვა

კითხ­ვა: მო­ქა­ლა­ქის რა პა­სუ­ხის­მ­გებ­ლო­ბაა და­კავ­ში­რე­ბუ­ლი გა­რე­მოს დაც­ვას­თან?

ა) კო­მუ­ნა­ლუ­რი გა­და­სა­ხა­დე­ბის გა­დახ­და

ბ) მოძ­რა­ო­ბის წე­სე­ბის დაც­ვა

გ) ენერ­გი­ის და­ზოგ­ვა

დ) ნარ­ჩე­ნე­ბის და­ხა­რის­ხე­ბა

სწო­რი პა­სუ­ხი: დ) ნარ­ჩე­ნე­ბის და­ხა­რის­ხე­ბა

დას­კ­ვ­ნა

NoleJ პლატ­ფორ­მის გა­მო­ყე­ნე­ბა, ხე­ლოვ­ნუ­რი ინ­ტე­ლექ­ტის შე­საძ­ლებ­ლო­ბებ­თან ერ­თად, ახალ ჰო­რი­ზონტს ხსნის გა­ნათ­ლე­ბის სფე­რო­ში. მას­წავ­ლებ­ლებს შე­უძ­ლი­ათ მნიშ­ვ­ნე­ლოვ­ნად გა­ა­მარ­ტი­ვონ და­ვა­ლე­ბე­ბის შექ­მ­ნის პრო­ცე­სი, და­ზო­გონ დრო და ყუ­რადღე­ბა გა­ა­მახ­ვი­ლონ სას­წავ­ლო პრო­ცე­სის უფ­რო მნიშ­ვ­ნე­ლო­ვან ას­პექ­ტებ­ზე – მოს­წავ­ლე­ებ­თან ურ­თი­ერ­თო­ბა­სა და მა­თი მო­ტი­ვა­ცი­ის გაზ­რ­და­ზე. გა­ნათ­ლე­ბის ციფ­რუ­ლი ტრან­ს­ფორ­მა­ცი­ის პი­რო­ბებ­ში, ასე­თი ინ­ს­ტ­რუ­მენ­ტე­ბი თა­ნა­მედ­რო­ვე სას­წავ­ლო პრო­ცე­სის გა­ნუ­ყო­ფელ ნა­წი­ლად იქ­ცე­ვა.

ნი­ნო მაჩხა­ნე­ლი – სსიპ მცხე­თის მუ­ნი­ცი­პა­ლი­ტე­ტის სო­ფელ წე­როვ­ნის №3 სა­ჯა­რო სკო­ლის სა­მო­ქა­ლა­ქო გა­ნათ­ლე­ბის მას­წავ­ლე­ბე­ლი

გა­მო­ყე­ნე­ბუ­ლი წყა­რო­

პლატ­ფორ­მის ოფი­ცი­ა­ლუ­რი სა­ი­ტი — https://nolej.io/

მკითხველთა კლუბი

ბლოგი

კულტურა

უმაღლესი განათლება

პროფესიული განათლება

მსგავსი სიახლეები