სტატისტიკური ანალიზი საგნების მიხედვით
ქართული ენა და ლიტერატურა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 60
ვარიანტი |
აბიტურიენტთა რაოდენობა |
ზღვარი გადალახა |
საშუალო ქულა |
საშუალო სირთულე |
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა |
I |
7951 |
7621 (95.85%) |
37.12 |
61.86 |
60 (17) |
II |
7830 |
7499 (95.77%) |
37.77 |
62.95 |
60 (29) |
III |
7987 |
7668 (96.01%) |
37.62 |
62.70 |
60 (10) |
IV |
7861 |
7526 (95.74%) |
36.32 |
60.54 |
60 (18) |
V |
7966 |
7591 (95.29%) |
38.01 |
63.36 |
60 (10) |
VI |
5 |
5 (100%) |
41.40 |
69.00 |
57 (1) |
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 15 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 95.73 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 4.27 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა
ინტერვალი |
სიხშირე |
(0;10] |
229 |
(10;20] |
641 |
(20;30] |
1330 |
(30;40] |
2286 |
(40;50] |
2360 |
(50;60] |
1105 |
ინტერვალი |
სიხშირე |
(0;10] |
203 |
(10;20] |
500 |
(20;30] |
1249 |
(30;40] |
2347 |
(40;50] |
2454 |
(50;60] |
1077 |
ინტერვალი |
სიხშირე |
(0;10] |
183 |
(10;20] |
451 |
(20;30] |
1247 |
(30;40] |
2628 |
(40;50] |
2553 |
(50;60] |
925 |
ინტერვალი |
სიხშირე |
(0;10] |
247 |
(10;20] |
583 |
(20;30] |
1444 |
(30;40] |
2464 |
(40;50] |
2277 |
(50;60] |
846 |
ინტერვალი |
სიხშირე |
(0;10] |
173 |
(10;20] |
486 |
(20;30] |
1163 |
(30;40] |
2546 |
(40;50] |
2534 |
(50;60] |
1064 |
ინტერვალი |
სიხშირე |
(0;10] |
0 |
(10;20] |
0 |
(20;30] |
1 |
(30;40] |
2 |
(40;50] |
0 |
(50;60] |
2 |
ზოგადი უნარები (სომხურ ენაზე)
ტესტის მაქსიმალური ქულა 80
ვარიანტი |
აბიტურიენტთა რაოდენობა |
ზღვარი გადალახა |
საშუალო ქულა |
საშუალო სირთულე |
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა |
I |
627 |
500 (79.74%) |
38.95 |
48.69 |
74 (1) |
II |
1 |
1 (100%) |
41.00 |
51.25 |
41 (1) |
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 24 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 79.78 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 20.22 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა
ინტერვალი |
სიხშირე |
(0;13] |
3 |
(13;26] |
156 |
(26;39] |
199 |
(39;52] |
132 |
(52;65] |
112 |
(65;80] |
25 |
ინტერვალი |
სიხშირე |
(0;13] |
0 |
(13;26] |
0 |
(26;39] |
0 |
(39;52] |
1 |
(52;65] |
0 |
(65;80] |
0 |
ზოგადი უნარები (აზერბაიჯანულ ენაზე)
ტესტის მაქსიმალური ქულა 80
ვარიანტი |
აბიტურიენტთა რაოდენობა |
ზღვარი გადალახა |
საშუალო ქულა |
საშუალო სირთულე |
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა |
I |
2601 |
1753 (67.4%) |
33.08 |
41.35 |
74 (1) |
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 24 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 67.4 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 32.6 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა
ინტერვალი |
სიხშირე |
(0;13] |
71 |
(13;26] |
933 |
(26;39] |
824 |
(39;52] |
495 |
(52;65] |
231 |
(65;80] |
47 |
ინგლისური ენა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 70
ვარიანტი |
აბიტურიენტთა რაოდენობა |
ზღვარი გადალახა |
საშუალო ქულა |
საშუალო სირთულე |
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა |
I |
7639 |
7313 (95.73%) |
45.91 |
65.59 |
70 (222) |
II |
7534 |
7198 (95.54%) |
45.27 |
64.67 |
70 (200) |
III |
7583 |
7204 (95%) |
46.41 |
66.31 |
70 (230) |
IV |
7527 |
7155 (95.06%) |
46.53 |
66.48 |
70 (224) |
V |
7616 |
7228 (94.91%) |
47.86 |
68.37 |
70 (228) |
VI |
5 |
5 (100%) |
55.40 |
79.14 |
70 (1) |
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 14 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 95.25 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 4.75 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა
ინტერვალი |
სიხშირე |
(0;11] |
162 |
(11;22] |
1262 |
(22;33] |
933 |
(33;44] |
843 |
(44;55] |
1093 |
(55;70] |
3346 |
ინტერვალი |
სიხშირე |
(0;11] |
336 |
(11;22] |
1172 |
(22;33] |
846 |
(33;44] |
828 |
(44;55] |
1168 |
(55;70] |
3184 |
ინტერვალი |
სიხშირე |
(0;11] |
213 |
(11;22] |
1105 |
(22;33] |
893 |
(33;44] |
867 |
(44;55] |
1162 |
(55;70] |
3343 |
ინტერვალი |
სიხშირე |
(0;11] |
204 |
(11;22] |
1095 |
(22;33] |
872 |
(33;44] |
864 |
(44;55] |
1096 |
(55;70] |
3396 |
ინტერვალი |
სიხშირე |
(0;11] |
178 |
(11;22] |
930 |
(22;33] |
863 |
(33;44] |
850 |
(44;55] |
1196 |
(55;70] |
3599 |
ინტერვალი |
სიხშირე |
(0;11] |
0 |
(11;22] |
0 |
(22;33] |
0 |
(33;44] |
1 |
(44;55] |
1 |
(55;70] |
3 |
რუსული ენა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 70
ვარიანტი |
აბიტურიენტთა რაოდენობა |
ზღვარი გადალახა |
საშუალო ქულა |
საშუალო სირთულე |
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა |
I |
1329 |
1198 (90.14%) |
45.59 |
65.13 |
70 (14) |
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 14 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 90.14 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 9.86 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა
ინტერვალი |
სიხშირე |
(0;11] |
73 |
(11;22] |
155 |
(22;33] |
120 |
(33;44] |
176 |
(44;55] |
271 |
(55;70] |
534 |
გერმანული ენა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 70
ვარიანტი |
აბიტურიენტთა რაოდენობა |
ზღვარი გადალახა |
საშუალო ქულა |
საშუალო სირთულე |
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა |
I |
239 |
219 (91.63%) |
46.73 |
66.76 |
70 (7) |
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 14 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 91.63 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 8.37 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა
ინტერვალი |
სიხშირე |
(0;11] |
10 |
(11;22] |
28 |
(22;33] |
23 |
(33;44] |
29 |
(44;55] |
40 |
(55;70] |
109 |
ფრანგული ენა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 70
ვარიანტი |
აბიტურიენტთა რაოდენობა |
ზღვარი გადალახა |
საშუალო ქულა |
საშუალო სირთულე |
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა |
I |
36 |
33 (91.67%) |
40.5 |
57.86 |
61 (1) |
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 14 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 91.67 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 8.33 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა
ინტერვალი |
სიხშირე |
(0;11] |
1 |
(11;22] |
5 |
(22;33] |
7 |
(33;44] |
4 |
(44;55] |
15 |
(55;70] |
4 |
მათემატიკა
ტესტის მაქსიმალური ქულა 51
ვარიანტი |
აბიტურიენტთა რაოდენობა |
ზღვარი გადალახა |
საშუალო ქულა |
საშუალო სირთულე |
გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა |
I |
7892 |
7002 (88.72%) |
18.92 |
37.10 |
51 (6) |
II |
7873 |
6828 (86.73%) |
19.95 |
39.11 |
51 (22) |
III |
1 |
1 (100%) |
39.00 |
76.47 |
39 (1) |
ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.
სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 10.2 -ზე.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 87.73 % -მა.
მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 12.27 % -მა.
ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა
ინტერვალი |
სიხშირე |
(0;8] |
559 |
(8;16] |
3344 |
(16;24] |
2094 |
(24;32] |
1131 |
(32;40] |
493 |
(40;51] |
271 |