21 ნოემბერი, ხუთშაბათი, 2024

ერთიანი ეროვნული გამოცდები 2024 – სტატისტიკური ანალიზი საგნების მიხედვით

spot_img

ერთიანი ეროვნული გამოცდები – 2024

სტატისტიკური ანალიზი საგნების მიხედვით


ქართული ენა და ლიტერატურა

ტესტის მაქსიმალური ქულა 60

ვარიანტი აბიტურიენტთა რაოდენობა ზღვარი გადალახა საშუალო ქულა საშუალო სირთულე გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
I 7951 7621 (95.85%) 37.12 61.86 60 (17)
II 7830 7499 (95.77%) 37.77 62.95 60 (29)
III 7987 7668 (96.01%) 37.62 62.70 60 (10)
IV 7861 7526 (95.74%) 36.32 60.54 60 (18)
V 7966 7591 (95.29%) 38.01 63.36 60 (10)
VI 5 5 (100%) 41.40 69.00 57 (1)

ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.

სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 15 -ზე.

მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 95.73 % -მა.

მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 4.27 % -მა.

ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა

ინტერვალი სიხშირე
(0;10] 229
(10;20] 641
(20;30] 1330
(30;40] 2286
(40;50] 2360
(50;60] 1105
ინტერვალი სიხშირე
(0;10] 203
(10;20] 500
(20;30] 1249
(30;40] 2347
(40;50] 2454
(50;60] 1077
ინტერვალი სიხშირე
(0;10] 183
(10;20] 451
(20;30] 1247
(30;40] 2628
(40;50] 2553
(50;60] 925
ინტერვალი სიხშირე
(0;10] 247
(10;20] 583
(20;30] 1444
(30;40] 2464
(40;50] 2277
(50;60] 846
ინტერვალი სიხშირე
(0;10] 173
(10;20] 486
(20;30] 1163
(30;40] 2546
(40;50] 2534
(50;60] 1064
ინტერვალი სიხშირე
(0;10] 0
(10;20] 0
(20;30] 1
(30;40] 2
(40;50] 0
(50;60] 2

ზოგადი უნარები (სომხურ ენაზე)

ტესტის მაქსიმალური ქულა 80

ვარიანტი აბიტურიენტთა რაოდენობა ზღვარი გადალახა საშუალო ქულა საშუალო სირთულე გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
I 627 500 (79.74%) 38.95 48.69 74 (1)
II 1 1 (100%) 41.00 51.25 41 (1)

ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.

სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 24 -ზე.

მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 79.78 % -მა.

მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 20.22 % -მა.

ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა

ინტერვალი სიხშირე
(0;13] 3
(13;26] 156
(26;39] 199
(39;52] 132
(52;65] 112
(65;80] 25
ინტერვალი სიხშირე
(0;13] 0
(13;26] 0
(26;39] 0
(39;52] 1
(52;65] 0
(65;80] 0

ზოგადი უნარები (აზერბაიჯანულ ენაზე)

ტესტის მაქსიმალური ქულა 80

ვარიანტი აბიტურიენტთა რაოდენობა ზღვარი გადალახა საშუალო ქულა საშუალო სირთულე გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
I 2601 1753 (67.4%) 33.08 41.35 74 (1)

ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.

სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 24 -ზე.

მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 67.4 % -მა.

მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 32.6 % -მა.

ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა

ინტერვალი სიხშირე
(0;13] 71
(13;26] 933
(26;39] 824
(39;52] 495
(52;65] 231
(65;80] 47

ინგლისური ენა

ტესტის მაქსიმალური ქულა 70

ვარიანტი აბიტურიენტთა რაოდენობა ზღვარი გადალახა საშუალო ქულა საშუალო სირთულე გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
I 7639 7313 (95.73%) 45.91 65.59 70 (222)
II 7534 7198 (95.54%) 45.27 64.67 70 (200)
III 7583 7204 (95%) 46.41 66.31 70 (230)
IV 7527 7155 (95.06%) 46.53 66.48 70 (224)
V 7616 7228 (94.91%) 47.86 68.37 70 (228)
VI 5 5 (100%) 55.40 79.14 70 (1)

ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.

სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 14 -ზე.

მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 95.25 % -მა.

მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 4.75 % -მა.

ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა

ინტერვალი სიხშირე
(0;11] 162
(11;22] 1262
(22;33] 933
(33;44] 843
(44;55] 1093
(55;70] 3346
ინტერვალი სიხშირე
(0;11] 336
(11;22] 1172
(22;33] 846
(33;44] 828
(44;55] 1168
(55;70] 3184
ინტერვალი სიხშირე
(0;11] 213
(11;22] 1105
(22;33] 893
(33;44] 867
(44;55] 1162
(55;70] 3343
ინტერვალი სიხშირე
(0;11] 204
(11;22] 1095
(22;33] 872
(33;44] 864
(44;55] 1096
(55;70] 3396
ინტერვალი სიხშირე
(0;11] 178
(11;22] 930
(22;33] 863
(33;44] 850
(44;55] 1196
(55;70] 3599
ინტერვალი სიხშირე
(0;11] 0
(11;22] 0
(22;33] 0
(33;44] 1
(44;55] 1
(55;70] 3

რუსული ენა

ტესტის მაქსიმალური ქულა 70

ვარიანტი აბიტურიენტთა რაოდენობა ზღვარი გადალახა საშუალო ქულა საშუალო სირთულე გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
I 1329 1198 (90.14%) 45.59 65.13 70 (14)

ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.

სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 14 -ზე.

მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 90.14 % -მა.

მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 9.86 % -მა.

ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა

ინტერვალი სიხშირე
(0;11] 73
(11;22] 155
(22;33] 120
(33;44] 176
(44;55] 271
(55;70] 534

გერმანული ენა

ტესტის მაქსიმალური ქულა 70

ვარიანტი აბიტურიენტთა რაოდენობა ზღვარი გადალახა საშუალო ქულა საშუალო სირთულე გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
I 239 219 (91.63%) 46.73 66.76 70 (7)

ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.

სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 14 -ზე.

მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 91.63 % -მა.

მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 8.37 % -მა.

ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა

ინტერვალი სიხშირე
(0;11] 10
(11;22] 28
(22;33] 23
(33;44] 29
(44;55] 40
(55;70] 109

ფრანგული ენა

ტესტის მაქსიმალური ქულა 70

ვარიანტი აბიტურიენტთა რაოდენობა ზღვარი გადალახა საშუალო ქულა საშუალო სირთულე გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
I 36 33 (91.67%) 40.5 57.86 61 (1)

ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.

სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 14 -ზე.

მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 91.67 % -მა.

მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 8.33 % -მა.

ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა

ინტერვალი სიხშირე
(0;11] 1
(11;22] 5
(22;33] 7
(33;44] 4
(44;55] 15
(55;70] 4

მათემატიკა

ტესტის მაქსიმალური ქულა 51

ვარიანტი აბიტურიენტთა რაოდენობა ზღვარი გადალახა საშუალო ქულა საშუალო სირთულე გამოცდაზე მიღებული მაქსიმალური ქულა
I 7892 7002 (88.72%) 18.92 37.10 51 (6)
II 7873 6828 (86.73%) 19.95 39.11 51 (22)
III 1 1 (100%) 39.00 76.47 39 (1)

ტესტის საშუალო სირთულე – ტესტის საშუალო ქულა გაყოფილი ტესტის მაქსიმალურ ქულაზე და გამრავლებული 100-ზე.

სახელმწიფოს მიერ დადგენილი მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახულად ითვლება, თუ აბიტურიენტის გათანაბრებული ქულა მეტია 10.2 -ზე.

მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი გადალახა აბიტურიენტთა 87.73 % -მა.

მინიმალური კომპეტენციის ზღვარი ვერ გადალახა აბიტურიენტთა 12.27 % -მა.

ქულების სიხშირეთა განაწილება – ჰისტოგრამა

ინტერვალი სიხშირე
(0;8] 559
(8;16] 3344
(16;24] 2094
(24;32] 1131
(32;40] 493
(40;51] 271

მკითხველთა კლუბი

ბლოგი

კულტურა

უმაღლესი განათლება

პროფესიული განათლება

მსგავსი სიახლეები