წარმოგიდგენთ 2021 წლის გრიფირებულ სახელმძღვანელოებს
გამომცემლობა „ინტელექტი“
მათემატიკა
მნიშვნელოვანი სიახლე IX კლასის მათემატიკის სწავლა-სწავლებაში!
თქვენთვის კარგად ცნობილი გამომცემლობა „ინტელექტი“ და მათემატიკის სასკოლო სახელმძღვანელოების ავტორები: გურამ გოგიშვილი, თეიმურაზ ვეფხვაძე, ია მებონია და ლამარა ქურჩიშვილი გთავაზობენ მათემატიკის სახელმძღვანელოთა გრიფირების საექსპერტო კომისიის მიერ უმაღლესი ქულით შეფასებულ, თანამედროვე ტიპის, მაღალი დონის ორიგინალურ სასწავლო წიგნებს: მოსწავლის სახელმძღვანელოსა და მასწავლებლის წიგნს.
ახალ სახელმძღვანელოში სასწავლო მასალა შედგენილია ამავე ავტორების წინა წლებში გრიფმინიჭებული IX კლასის მათემატიკის სახელმძღვანელოს არსებითად განახლების, გაუმჯობესებისა და შინაარსობრივი სრულყოფის საფუძველზე, ახალი სასწავლო სტანდარტისა და წლიური სასწავლო გეგმის სრული შესაბამისობით, ზოგადი განათლების რეფორმის სულისკვეთებით.
სახელმძღვანელოში გათვალისწინებულია მასწავლებლებისა და ექსპერტთა მოსაზრებები: ცალკეა გამოყოფილი საკლასო და საშინაო დავალებები, რომლებშიც მოსწავლეებისთვის მისაწვდომი ფორმით წარმოდგენილია სირთულის სხვადასხვა დონის, მეთოდურად გამართული მრავალფეროვანი და საინტერესო მასალა; კომპლექსური საპროექტო აქტივობები; დამატებითი და შემაჯამებელი ამოცანები; ამოცანები თვითშეფასებისა და გამეორებისთვის.
წიგნში წარმოდგენილია სასწავლო მასალა და აქტივობები, რომელთა შემოქმედებითი გააზრება მოსწავლეთა მათემატიკური განათლებისა და შეძენილი ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარების განვითარებისთვისაა აუცილებელი. სახელმძღვანელოს სტრუქტურაცა და ვიზუალური მხარეც ხელს უწყობს მასალის აღქმა-გააზრებას.
არსებითი და უაღრესად მნიშვნელოვანი ცვლილებები განიცადა მასწავლებლის წიგნმა — წარმოდგენილია ყოველი გაკვეთილის სცენარი, ამოხსნილია თითქმის ყველა ამოცანა, ამასთანავე, მითითებულია ამოცანების ამოხსნის სხვადასხვა ხერხი. მოსწავლეთა მოტივაციის გაზრდას ემსახურება პრაქტიკული შინაარსის ამოცანები; აქვეა სარეკომენდაციო დავალებები შემაჯამებელი წერებისთვის; სათანადო განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასებები; მითითებები სასწავლო პროცესში დამატებითი (ბეჭდური და ელექტრონული) რესურსების გამოყენების შესახებ. ზოგიერთი მასალა კი მასწავლებლის თეორიული ცოდნის გაღრმავებას ემსახურება.
ეს წიგნი მასწავლებელს ერთგულ და ნაყოფიერ მეგზურობას გაუწევს სასწავლო პროცესში. მასწავლებლები უთუოდ დარწმუნდებიან, რომ დასახელებული წიგნებით შეიძლება ნებისმიერი აკადემიური დონის კლასში წარმატებით წარიმართოს სასწავლო პროცესი და ისინი შეძლებენ მნიშვნელოვანი წვლილი შეიტანონ მოსწავლეთა იმ უნარებისა და ღირებულებების ჩამოყალიბებასა და განვითარებაში, რომლებიც ეროვნული სასწავლო გეგმისა და სტანდარტის მიზნებშია გაცხადებული.
მუსიკა
მუსიკის სასკოლო სახელმძღვანელოების ავტორი მარიკა ჩიკვაიძე, გამომცემლობა „ინტელექტთან“ ერთად, წარმოგიდგენთ 2021 წლის სასკოლო სახელმძღვანელოების კონკურსში გრიფმინიჭებულ მე-9 კლასის მუსიკის სახელმძღვანელოს.
ნაშრომი შეიცავს შემდეგ კომპონენტებს: მოსწავლის სახელმძღვანელო; მასწავლებლის წიგნი; ელექტრონული რესურსი. სახელმძღვანელოს შინაარსი ემყარება: თანამედროვე კონცეფციებს; მოსწავლეთათვის ნაცნობ სამყაროს.
ვფიქრობთ, სახელმძღვანელო მოზარდს დაეხმარება ფიქრისა და პრობლემის გადაჭრის პროცესში, გააფართოებს მის მუსიკალურ შთაბეჭდილებებს, ინტელექტს. ამასთანავე, ჩამოუყალიბებს და განუვითარებს სხვადასხვა საჭირო უნარ-ჩვევას.
მოზარდს, მისი აღქმითი უნარების შესაბამისად, დაეხმარება მუსიკის მიმართ ინტერესის გაღვივებაში, სისტემაში მოიყვანს მის შესაძლებლობებს, შეუქმნის წარმოდგენას სხვადასხვა ცხოვრებისეული მოვლენისა და ადამიანის შინაგანი სამყაროს შესახებ, რაც ესოდენ თავისებურ ასახვას პოულობს მუსიკალურ მხატვრულ სახეებში.
სახელმძღვანელოში მასალა წარმოდგენილია მოკლე, ლაკონიური, ადვილად წასაკითხი ინფორმაციის სახით. ვცდილობთ, მკითხველთან, ანუ მოსწავლესთან გავმართოთ დიალოგი. ამ მიზნით ტექსტი დანაწევრებულია, დაყოფილია, ჩართულია კითხვები. რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია, მუსიკის გაკვეთილებზე მთავარ პრინციპად მიგვაჩნია ვასწავლოთ მოსწავლეებს მუსიკაზე საუბარი.
ქართული, როგორც მეორე ენა
2021 წელს გრიფმინიჭებული მე-7 და მე-8 კლასების სახელმძღვანელოები განკუთვნილია არაქართულენოვანი და ქართული ენის შესწავლის მსურველი მოსწავლეებისათვის და წარმოადგენს I-VI კლასების გრიფმინიჭებული სახელმძღვანელოების სერიის გაგრძელებას. კომპლექტში შედის: მოსწავლის წიგნი, მოსწავლის რვეული, მასწავლებლის წიგნი და აუდიოდისკი.
ავტორები: ეთერ მესტვირიშვილი და მაია ოღრაპიშვილი
წიგნები დამუშავებულია ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნათა და თანამედროვე გამოწვევების შესაბამისად. სახელმძღვანელოში მოცემული მასალა გადმოცემულია მოსწავლისთვის გასაგებ, ცხოვრებისეულ კონტექსტებთან ახლოს მდგომი მაგალითებით.
სახელმძღვანელო შეიცავს სავარჯიშოებს, მაგალითებს, ამოცანებს, კომპლექსურ დავალებებს და მოსწავლეს უბიძგებს მივიდეს განზოგადებამდე, რომელიც მკვიდრი წარმოდგენების სახით არის ჩამოყალიბებული. სახელმძღვანელოში ყოველი მომდევნო თემა ეფუძნება წინა თემებში დამუშავებულ/შეძენილ ცოდნას, განამტკიცებს და ავითარებს მას. მოცემული მასალა გააქტიურებულია მოსწავლის რვეულში მრავალფეროვანი სავარჯიშოებით.
წარმოდგენილი მასალა კარგად ასახავს ენობრივ-კულტურულ თვითმყოფადობას. მოსწავლეები ეცნობიან ქცევისა და მეტყველების ეტიკეტს. მოცემულია სოციოკულტურული რეალიები, ზნე-ჩვეულებები, ტრადიციები, ეროვნული და რელიგიური დღესასწაულები და სხვ.
მასწავლებლის წიგნში წარმოდგენილია ყველა თავის მატრიცა და თითოეული გაკვეთილის სარეკომენდაციო სცენარი, რაც მასწავლებელს დაეხმარება სასწავლო პროცესის უკეთ დაგეგმვაში.
აფხაზური ენა და ლიტერატურა
აფხაზური სკოლების დაწყებითი კლასების მოსწავლეებს უკვე აქვთ შესაძლებლობა, 2021-2022 სასწავლო წლიდან, აფხაზური ენა შეისწავლონ ახალი სახელმძღვანელოებით.
რიტა ამიჭბა-მარღანია და ირმა ოსია, გამომცემლობა „ინტელექტთან“ ერთად, წარმოგიდგენთ 2021 წელს გრიფმინიჭებულ აფხაზური ენისა და ლიტერატურის სახელმძღვანელოებს I-IV კლასებისათვის. თითოეული კლასის კომპლექტში შედის: მოსწავლის წიგნი და მასწავლებლის წიგნი.
აფხაზური ენა და ტრადიციები ხომ ჩვენი საერთო, მრავალფეროვანი კულტურის ნაწილი და სიმდიდრეა.
გამომცემლობა „სწავლანი“
გამომცემლობა ოცდამეერთე
გამომცემლობა „საქართველოს მაცნე“
ფიზიკა IX კლასი
ავტორთა ჯგუფი წარმოგიდგენთ ფიზიკის IX კლასის ახალ გრიფირებულ სახელმძღვანელოს, რომელიც საქართველოს განათლების სამინისტროს გადაწყვეტილებით მოხვდა სახელმწიფო შესყიდვებში. ეს ნიშნავს, რომ 2021-2022 სასწავლო წელს როგორც კერძო, ასევე საჯარო სკოლებს შესაძლებლობა ექნებათ, IX კლასში ფიზიკა ამ სახელმძღვანელოთი ასწავლონ.
აღსანიშნავია, რომ სახელმძღვანელოს ოთხივე თანაავტორი, მრავალი წელია, თბილისის სხვადასხვა სკოლაში ვეწევით პედაგოგიურ მოღვაწეობას, რამაც დაგვანახა ფიზიკის სწავლა-სწავლების მრავალი პრობლემა. სწორედ ამან გააჩინა იდეა, შეგვექმნა ფიზიკის სახელმძღვანელოთა სერია. გასულ ორ წელიწადში უკვე შევქმენით ფიზიკის სახელმძღვანელო VII და VIII კლასელთათვის, ეს სახელმძღვანელო კი რიგით მესამეა.
მოგეხსენებათ, ფიზიკა საინტერესო, მაგრამ მოსწავლეებისათვის ერთ-ერთი „უხერხული“ საგანია. ჩვენ მიზნად დავისახეთ ეს იარლიყი ფიზიკისათვის ნაწილობრივ მაინც მოგვეხსნა. ამიტომ წიგნში მასალა ისეა წარმოდგენილი, რომ იგი მოსწავლეთა რაც შეიძლება ფართო წრისათვის გასაგები და საინტერესო იყოს. ყოველი პარაგრაფი იმგვარადაა აგებული, რომ მისი დასაწყისი ინფორმაციულია, თხრობითი ხასიათი აქვს, კითხვები კი, ძირითადად, პარაგრაფის მეორე ნახევარშია გადატანილი. მასალის ასეთი მიწოდება მოსწავლეს უადვილებს თემის დამოუკიდებლად დამუშავებას, რაც განსაკუთრებით აქტუალურია მაშინ, როცა მოსწავლე გაკვეთილს ვერ ესწრება.
სახელმძღვანელო შედგება სამი თავისაგან: I — თანაბარი და არათანაბარი მოძრაობა. მრუდწირული მოძრაობა (16 პარაგრაფი); II — ნიუტონის კანონები და მათი გამოყენება (20 პარაგრაფი) და III — მუდმივობის კანონები. სტატიკა (8 პარაგრაფი). ყოველი პარაგრაფის ბოლოს ცალკეა გამოყოფილი პარაგრაფიდან გამომდინარე დასკვნები (მკვიდრი წარმოდგენები) და საკონტროლო კითხვები, რომლებიც მიუთითებენ მოსწავლეს, თუ რაზე გაამახვილოს ყურადღება ამ პარაგრაფში. ასევე განხილულია მრავალი ცდა (მათ შორის საშინაო) და რამდენიმე პროექტი, რომლებიც ადვილად აღსაქმელია და ხელს უწყობს მოსწავლეს საკითხის უკეთ გააზრებაში.
პარაგრაფების ბოლოს გარჩეულია საშუალო სიძლიერის ამოცანა („ერთად ამოვხსნათ ამოცანა“), ხოლო შემდეგ, დავალების სახით, მოცემულია კიდევ 10 ამოცანა. სამივე თავის ბოლოს მოცემულია „თავის შემაჯამებელი კითხვები და ამოცანები“, ერთად — 135 ამოცანა. წიგნში სულ 569 ამოცანა და კითხვა-ამოცანაა, ამიტომ მოსწავლეებისთვის, დამატებით, ამოცანათა კრებულის საჭიროება არ არის, რაც მათთვის მოხერხებულიცაა. სახელმძღვანელო გათვლილია დასახული მიზნის მიღწევაზე შედარებით მოკლე გზით, მისი ენა ასაკის შესაბამისი და გასაგებია.
სახელმძღვანელოს თან ერთვის მასწავლებლის წიგნი, რომელიც კარგი გზამკვლევია მასწავლებელთათვის. მასში ყურადღება გამახვილებულია გაკვეთილის დაგეგმვაზე,
საკითხების მკვიდრ წარმოდგენებზე, გაცემულია პასუხი სახელმძღვანელოში დასმულ ყველა კითხვაზე, დაწვრილებითაა ამოხსნილი ყველა ამოცანა, მოცემულია კომპლექსური დავალების ნიმუშები ყველა სამიზნე თემასთან დაკავშირებით, რომელიც ზუსტ თანხვედრაშია განათლების სამინისტროს „ახალი სკოლის მოდელის“ მოთხოვნებთან. აღნიშნული კომპლექსური დავალებებით შესაძლებელია შევქმნათ ინდივიდუალური სასკოლო-სასწავლო გეგმა-კურუკულუმი.
არჩევანის გაკეთებამდე, წიგნის უკეთ გაცნობის მიზნით, განზრახული გვაქვს მოგაწოდოთ ის როგორც ელექტრონული, ასევე დაბეჭდილი სახით. არჩევანი კი თქვენზეა!
დაინტერესების შემთხევაში დაუკავშირდით ავტორთა ჯგუფს შემდეგ ნომერზე:
591 95 90 63
სახელმძღვანელოს ავტორები:
მერაბ ტუღუში — შპს „მეექვსე საავტორო სკოლის“ ფიზიკის მასწავლებელი;
თეიმურაზ შენგელია — არასახელმწიფო საერო ზოგადსაგანმანათლებლო საშუალო სკოლა „მერმისის“ ფიზიკის მასწავლებელი;
თემურ შენგელია — ქართულ-ამერიკული სკოლის ფიზიკის მასწავლებელი;
გიორგი ლომიძე — ვ. კომაროვის სახელობის თბილისის ფიზიკა-მათემატიკის 199-ე საჯარო სკოლის ფიზიკის მასწავლებელი.
მოგვძებნეთ facebook-ზე: „ფიზიკა — ტუღუში, შენგელია, შენგელია, ლომიძე
ქიმია IX კლასი
მასწავლებლის წიგნი
განკუთვნილია IX კლასის ქიმიის მასწავლებლებისთვის. წიგნი არის დამხმარე მასალა, რომელიც მასწავლებლებს ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტით გათვალისწინებული შედეგების მიღწევაში დაეხმარება.
მასწავლებლის წიგნში მოცემულია:
⇒ თემებისა და შეფასების კრიტერიუმების დამაკავშირებელი ცხრილები;
⇒ წლიური სასწავლო პროგრამის/სასკოლო კურიკულუმის აგების პრინციპები;
⇒ქიმიის, როგორც საბუნებისმეტყველო საგნის, სწავლების სპეციფიკური მიდგომები;
⇒ კოგნიტური უნარები და სწავლების სტრატეგიები;
⇒ თემატური მატრიცები, რომელშიც დეტალურადაა აღწერილი კომპლექსური დავალებების ნიმუშები თემების მიხედვით და მათი განხორციელების ეტაპები;
⇒ სტანდარტის შედეგების მიღწევისა და წიგნის შინაარსის ურთიერთკავშირის რუკა;
⇒ განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასების ნიმუშები შესაბამისი შეფასების რუბრიკებით;
⇒ გრაფიკული მაორგანიზებლები, რომლებიც ხელს შეუწყობს ქიმიის შესწავლის პროცესის გამარტივებას;
⇒ პრობლემაზე დაფუძნებულ სწავლებასთან დაკავშირებული რეკომენდაციები;
⇒ დამატებითი საგანმანათლებლო რესურსები.
ვფიქრობთ, წიგნში მოცემული მასალა მასწავლებელს დაეხმარება წლის განმავლობაში განსახორციელებელი მიზნების რეალიზებაში. წიგნში მოცემულ ნიმუშებში დეტალურადაა აღწერილი კვლევა-ძიებაზე დაფუძნებული სწავლების მაგალითები, რაც გაუადვილებს მასწავლებელს უკეთ დაგეგმოს თითოეული თემის გაკვეთილების შესაბამისი აქტივობები.
მოსწავლის წიგნის
შექმნისათვის გამოყენებულია კონცეპტუალური მიდგომა, რომელიც გულისხმობს სწავლა-სწავლების პროცესის წარმართვას ყოფა-ცხოვრებასა და გარემოსთან მჭიდრო კავშირში, მდგრადი განვითარების მოთხოვნათა გათვალისწინებით და დამოუკიდებლად მუშაობის შესაძლებლობების მაქსიმალური გამოყენებით.
მოსწავლის სახელმძღვანელოში, ტექსტის ბეჭდურ ნაწილთან ერთად, გამოყენებულია ილუსტრაციები, მოდელები, ცხრილები, გრაფიკები. გაკვეთილზე და დავალებებში მოსწავლეებს მოეთხოვებათ მათთვის ცნობილი საყოფაცხოვრებო საგნების, მასალებისა თუ ნივთიერებების არაორგანულ და ორგანულ ნაერთთა კლასებთან დაკავშირება და პირიქით. სახელმძღვანელოში წარმოჩენილ თემებში განმარტებულია მდგრადი განვითარების პრინციპები, მათი კავშირი მილევადი და განახლებადი ენერგიის წყაროებისა და წიაღისეულის გამოყენებასთან.
სახელმძღვანელო აგებულია კონსტრუქტივიზმის ძირითადი პრინციპების გათვალისწინებით, წარმოდგენილია თემების შესაბამისი დეკლარატიული, პროცედურული და პირობისეული კითხვები, სავარჯიშოები, შემაჯამებელი და კომპლექსური დავალებები, რომელიც გათვლილია სხვადასხვა სააზროვნო უნარებზე. მოსწავლის წიგნს თან ახლავს საცნობარო მასალა (პერიოდულობის ცხრილი, მეტალთა აქტიურობის მწკრივი, ხსნადობის ცხრილი; ხშირად გამოყენებული ერთეულები და სხვ.). მოსწავლის წიგნში მოცემული პირობითი აღნიშვნები და მრავალფეროვანი დავალებები ხელს შეუწყობს სწავლის მნიშვნელოვანი უნარ-ჩვევების განვითარებას, როგორიც არის დამოუკიდებელი მუშაობის უნარი.
მუსიკა IX კლასი
მე-9 კლასში, სასწავლო წლის განმავლობაში, მოსწავლეები შეისწავლიან შემდეგ თემებს:
თემატური ბლოკი: მუსიკა სამყაროში და სამყარო მუსიკაში
თემა: მითი და რეალობა მუსიკაში
თემატური ბლოკი: მუსიკა საზოგადოებაში და საზოგადოება მუსიკაში
თემა: სოციალური კატაკლიზმები მუსიკაში
თემატური ბლოკი: მე მუსიკაში და მუსიკა ჩემში
თემა: გმირი და ანტიგმირი მუსიკაში
მუსიკის საგნის სასწავლო კომპლექტი შეიცავს: მოსწავლის, მასწავლებლის წიგნებსა და ელექტრონულ რესურსს — აუდიო- და ვიდეოჩანაწერებს, რომლებიც მოთავსებულია ცალ-ცალკე საქაღალდეებში თითოეული გაკვეთილისა და აქტივობების მიხედვით.
სასწავლო პროცესში, პერიოდულად, ხდება წინა წლებში განხილული მასალიდან ცოდნის გამეორება/გააქტიურება გაკვეთილის თემის შესაბამის კონტექსტში.
მასწავლებლის წიგნი მოიცავს:
⇒ კომენტარებს მოსწავლის წიგნის საგაკვეთილო პარაგრაფებზე;
⇒ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან შესაბამის თემატურ რუკებს (მატრიცებს);
⇒ საერთო რეკომენდაციებს საგაკვეთილო სცენარებისთვის;
⇒ გაკვეთილის სცენარებს (ნიმუშებს);
⇒ შეფასების რუბრიკების ნიმუშებს;
⇒ კომპლექსური დავალებების ნიმუშებს;
⇒ აუდიო- და ვიდეორესურსებს.
ვფიქრობთ, ჩვენ მიერ შემოთავაზებული სასწავლო კომპლექტის თითოეული კომპონენტის ამომწურავად და სრულყოფილად გამოყენება საუკეთესო შედეგის მიღწევის საწინდარია.
მოსწავლის წიგნი
უდიდესი ემოციური ზემოქმედების მქონე მუსიკა, საუკუნეების განმავლობაში, გადმოცემებისა და მითების თანმდევი იყო. უხსოვარი დროიდან მოყოლებული, მუსიკა დღესასწაულებისა და რიტუალების სავალდებულო ატრიბუტია.
მოსწავლის წიგნის პირველ ნაწილში მიზნად დავისახეთ მითისა და მუსიკის არსის მსგავსების გამოვლენა — რა არის მითი, რა სახით ვლინდება ის ხელოვნებაში და, განსაკუთრებით, მუსიკაში. მოგითხრობთ საინტერესო მითებსა და რიტუალებზე, რომელთა მიხედვით გავეცნობით მსოფლიო ხალხთა კულტურას. მოვისმენთ და ვისაუბრებთ მითოლოგიურ თემაზე შექმნილ მუსიკალურ ნაწარმოებებზე, განვიხილავთ თანამედროვე მითოლოგიურ პერსონაჟებს; გავიგებთ, რა ხერხებით გადმოიცემა მითში არსებული აზრი, შინაარსი, რით ემსგავსება გადმოცემის ეს ხერხები მუსიკის მხატვრულ ხერხებს.
სახელმძღვანელოს მეორე და მესამე თავებში მოცემული აქტივობები დაგვეხმარება: როგორ ამოვიცნოთ მუსიკაში სოციალური კატაკლიზმების ამსახველი ინტონაციები; რომელ მუსიკალურ-გამომსახველობით ხერხებს მიმართავენ კომპოზიტორები მუსიკაში გმირისა და ანტიგმირის მხატვრული სახის გადმოსაცემად. ყოველივე ამის აღსაქმელად დაგეხმარებათ მუსიკის მე-9 კლასის სახელმძღვანელოში მოცემული მრავალფეროვანი აქტივობები, მდიდარი აუდიო- და ვიდეომასალა. გისურვებთ წარმატებას. პატივისცემით, ავტორი — ლია სულაქველიძე
გამომცემლობა „კლიო“
გამომცემლობა „დიოგენე“
გეოგრაფია
სახელმძღვანელოს ნახვა და გადმოწრა შეგიძლიათ აქ ⇒ http://bit.ly/გეოგრაფია_9
სახელმძღვანელოს ავტორები:
ზურა ჯიშკარიანი — თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტისა და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის სოციალური ფსიქოლოგიის მაგისტრი. გეოგრაფი, „ნიუტონის თავისუფალი სკოლის“ უფროსი მასწავლებელი;
ირმა კუჭავა — თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ფიზიკური გეოგრაფიისა და გარემოს დაცვის მაგისტრი. გეოგრაფი, „ნიუტონის თავისუფალი სკოლის“ უფროსი მასწავლებელი.
მოქალაქეობა
სახელმძღვანელოს ნახვა და გადმოწრა შეგიძლიათ აქ ⇒ http://bit.ly/მოქალაქეობა_9
სახელმძღვანელოს ავტორები:
სოფიო ბაჩილავა — სკოლა „ოპიზას“ სამოქალაქო განათლების მასწავლებელი, სოციალური მუშაობის მაგისტრი, პროექტ „ტელესკოლის“ მასწავლებელი, სამოქალაქო განათლების პედაგოგთა ფორუმის თბილისის რეგიონალური საბჭოს წევრი. 2013-2017 წლებში სასკოლო სამოქალაქო განათლების კლუბების კოორდინატორი. 2021 წელს გახდა წლის საუკეთესო მასწავლებელი და შევიდა საქართველოს საუკეთესო მასწავლებელთა ათეულში;
დავით ლოსაბერიძე — დოქტორი ისტორიაში, ევროპის საბჭოს ადგილობრივი თვითმმართველობის ევროპული ქარტიის ექსპერტთა ჯგუფის წევრი, ადგილობრივი დემოკრატიის ქსელის გამგეობის თავმჯდომარე, კავკასიის უნივერსიტეტის პროფესორი;
მინდია გოგოჭური — თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ეკონომიკის ფაკულტეტის ბაკალავრი. გავლილი აქვს თავისუფალი უნივერსიტეტის პროფესიული პროგრამა Certified Financial Manager. აქვს ფინანსების მიმართულებით მუშაობის 15-წლიანი გამოცდილება, ამჟამად ბორან მაინინგ ენდ კო.-ს დირექტორი.
ფიზიკა
სახელმძღვანელოს ნახვა და გადმოწრა შეგიძლიათ აქ ⇒ http://bit.ly/ფიზიკა_9
სახელმძღვანელოს ავტორი:
ქეთევან ტატიშვილი — ბაქსვუდის საერთაშორისო სკოლის ფიზიკის მასწავლებელი, რამდენიმე ტრენინგ-მოდულის თანაავტორი, ბუნების, ბუნებისმეტყველებისა და ფიზიკის გრიფირებული სახელმძღვანელოების, საატესტატო გამოცდებისთვის განკუთვნილი დამხმარე სახელმძღვანელოების ავტორი.
ისტორია
სახელმძღვანელოს ნახვა და გადმოწრა შეგიძლიათ აქ ⇒ http://bit.ly/ისტორია_9
სახელმძღვანელოს ავტორები:
ნატა ახმეტელი — „ნიუტონის თავისუფალი სკოლის“ პედაგოგი, საზოგადოებრივი მეცნიერებების კათედრის ხელმძღვანელი. წლების განმავლობაში იყო მასწავლებლის სახლის ტრენერი. ავტორი ისტორიის სასკოლო, ასევე საატესტატო და ეროვნული გამოცდებისათვის განკუთვნილი დამხმარე სახელმძღვანელოებისა;
ბესიკ ლორთქიფანიძე — აკადემიური დოქტორი ისტორიაში, არქეოლოგი, საქართველოს ეროვნული მუზეუმის შუა საუკუნეების კულტურული მემკვიდრეობის კვლევის ცენტრის უფროსი მეცნიერ-თანამშრომელი, გ. რამიშვილის სახელობის ქ. თბილისის №20 საჯარო სკოლის მენტორი მასწავლებელი, ქართულ-ამერიკული უნივერსიტეტის ლექტორი, ავტორი ისტორიის სასკოლო, დამხმარე და მეთოდური სახელმძღვანელოების და 50-მდე სამეცნიერო პუბლიკაციისა;
არჩილ თაბუკაშვილი — მედიევისტიკის მაგისტრი, „ნიუტონის თავისუფალილი სკოლის“ ისტორიის მასწავლებელი, ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ლინგვისტურ კვლევათა ინსტიტუტის ასისტენტ-მკვლევარი, განათლების ცენტრ „რენომეს“ ისტორიის ტრენერი, ააიპ „სასკოლო განათლების ტრენინგ ცენტრის“ დამფუძნებელი დირექტორი;
ნათია ფირცხალავა — საერთაშორისო ბაკალავრიატის სადიპლომო პროგრამის ევროპული სკოლის ისტორიის მასწავლებელი, ისტორიის მასწავლებელთა ტრენერი, ევროკლიოს წევრი.