ნანა ლომაია
სსიპ ხობის მუნიციპალიტეტის სოფელ ხამისქურის საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის წამყვანი მასწავლებელი
ინტეგრირებული სწავლება სასარგებლო, საინტერესო და სინთეზური აზროვნების საუკეთესო საშუალებაა. რესურსი, რომელსაც წარმოგიდგენთ გამოყენებულ იქნა ორი საგნის – ქართული ლიტერატურისა და გეოგრაფიის – ინტეგრირებისას, რამაც რამდენადმე შეუწყო ხელი, როგორც გეოგრაფიაში ერთი კონკრეტული თემის შესწავლას, ასევე ლიტერატურაში მოსწავლეთათვის მეტ-ნაკლები სირთულით აღსაქმელი საკითხის მარტივად გააზრებას.
მასწავლებელმა აღნიშნული მასალა შეიძლება გამოიყენოს:
- მოსწავლის მიერ ელექტრონულ რესურსებზე მუშაობის უნარის გასავითარებლად;
- (ძვირფასი ქვების/მინერალების შესახებ) ინფორმაციის მისაღებად;
- თითოეული მათგანის ვიზუალურ მახასიათებლებზე ყურადღების გასამახვილებლად და „ვეფხისტყაოსანში“ მათი მეტაფორული გააზრების გამოსაცნობად;
- „ვეფხისტყაოსნიდან“ განმარტებებითურთ მოყვანილ ზოგიერთ ციტატაზე დასაკვირვებლად, მსგავს ნიმუშებზე მუშაობის გასამარტივებლად;
- კომპლექსურ დავალებებზე სამუშაოდ.
გამოყენებული ლიტერატურა:
- შოთა რუსთაველი, „ვეფხისტყაოსანი“, სასკოლო გამოცემა, თბილისი, 2017 წელი;
- ქართული მატერიალური კულტურის ეთნოგრაფიული ლექსიკონი (ნაწილი I. ა-მ) (nplg.gov.ge).