რო­გორ ავა­მაღ­ლოთ მოს­წავ­ლე­ებ­ში სწავ­ლის მო­ტი­ვა­ცია

ანო­ტა­ცია ნაშ­რო­მი ეხე­ბა მოს­წავ­ლე­თა მო­ტი­ვა­ცი­ის ამაღ­ლე­ბას. მოს­წავ­ლის მო­ტი­ვა­ცია სუ­ბი­ექ­ტუ­რია და უკავ­შირ­დე­ბა მის გრძნო­ბებს, მას­წავ­ლებ­ლის მოქ­მე­დე­ბებ­სა და სკო­ლა­ში არ­სე­ბულ გა­რე­მოს. ასე­ვე მო­ტი­ვა­ცი­ა­ზე გავ­ლე­ნას ახ­დენს გაკ­ვე­თილ­ზე უეც­რად გან­ვი­თა­რე­ბუ­ლი სი­ტუ­ა­ცი­ე­ბი და მოს­წავ­ლის გან­წყო­ბა. მო­ტი­ვა­ცია მნიშ­ვ­ნე­ლო­ვა­ნია რო­გორც კარ­გი შე­დე­გე­ბის მი­სა­ღე­ბად, ასე­ვე იმ მოს­წავ­ლე­თა პრო­ცეს­ში ჩა­სარ­თა­ვად, რომ­ლე­ბიც მუდ­მი­ვად ქმნი­ან პრობ­ლე­მებს თა­ვი­ან­თი ყო­ფაქ­ცე­ვით. მოს­წავ­ლე­ე­ბი­სათ­ვის სას­წავ­ლო პრო­ცე­სი მო­საწყე­ნი რომ არ გახ­დეს, მას­წავ­ლე­ბე­ლი … ვრცლად რო­გორ ავა­მაღ­ლოთ მოს­წავ­ლე­ებ­ში სწავ­ლის მო­ტი­ვა­ცია